Televisiooni ajajärk pole absoluutselt läbi saanud. Leidub inimesi, kes meenutavad heldinult telemaailma kuldaega, mis jääb 1960ndatesse ja 1970ndatesse aastatesse. Siiski ei arvesta nad sellega, et televisiooni klassikaline aeg ei pea defineerima televisiooni kui eraldiseisvat meediumit. Sarnaselt võis raadio olla üks põhilisi kuulatavaid meediakanaleid eelmisel sajandil, kuid tänapäeval pole see roll sugugi muutunud. Muutunud võib olla see, et suurem osa raadiost edastatakse digitaalsete kanalite kaudu ja analoogne, antenniga raadio pole enam põhiline kuulamise tehniline riist.

20 aasta perspektiivis võib televisioon suuresti internetti kolida. Nii mõnedki traditsiooniliseks jäävad telekanalid võivad kaduda, sest konkurentsi tingimustes on vaja olla pidevalt innovatiivne ja leidlik uute lahenduste osas. Stampidesse kinni jäämine võib muutuda hukatuslikuks. Internetis varitsevad televisooni nii võimalused kui ohud.

Võimalike ohtude hulgas on sõltumatud videoportaalid nagu YouTube või Vimeo. Needki pakuvad sarnaselt televisioonile audiovisuaalset materjali, mis harib, lahutab meelt või annab uusi ideid. Samas koosneb see videomaterjali hulk suuresti väiketegijate poolt loodud teostest. Teisisõnu peab telekanal töötama oma eelarvega ja järgima teatud nõudeid, ent väikesed tegijad saavad lõputult katsetada. Piirajaks on ainult nende enda ajalised ressursid. Mingil määral kindlasti ka rahalised, ent n-ö põlve peal tehtud materjal on tänapäeval niivõrd suure kvaliteedi potentsiaaliga, et raha jääb aina väiksemaks faktoriks videote loomise juures.

Võimalusi on kindlasti rohkem kui ohte. Telekanalid saavad internetis muuta oma programmi senisest interaktiivsemaks. Täiesti võimalik, et klassikaline stuudiopublik kaob täiesti ära, asendudes virtuaalse publikuga. Kui virtuaalse reaalsuse võimalused muutuvad laialdasemalt kasutatavamaks, siis on paslik ette kujutada stuudiot, kuhu mahub teoreetiliselt lõputu hulk inimesi. Neil läheb stuudiopublikuks olemiseks vaja ainult virtuaalse reaalsuse kiivrit ja mõningaid abiseadmeid.

Üldiselt tasub telekanalitel vaadata interneti poole mitte kadeduse ja võitlushimu, vaid pigem loova lähenemise ja innovatiivse mõtlemisega. Võita on interneti võidukäigust kõvasti rohkem kui kaotada! Küll aga eristab võitjaid kaotajatest soov ja algatusvõime proovida uusi asju. Alles kümme aastat tagasi tundus internetist järelevaatamise võimaluse loomine ressursikulukas ja tühi töö. Tänaseks päevaks on sellest saanud aga standard suurte telekanalite seas.